SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
1. Mikor kapom meg a rendelésem?
A hétköznap 12:00-ig leadott rendelésed még akár aznap is** feladjuk neked. A GLS futárcéggel dolgozunk együtt, ők garantalják a másnapi szállítást, ha házhozszállítással kéred a rendelést.
Csomagpontokra és automatákra a szállítási idő 1-2 munkanap. Tehát, ha egy csütörtöki napon 10:30-kor jut eszedbe, hogy le kéne adni egy rendelést, mert valamelyik diffúzorod kifogyott, vagy ajándékba vinnéd valakinek hétvégén és házhoz kéred, akár másnapra is ott lehet a csomagod.
**Az aznapi feladást nem tudjuk garantálni minden esetben a megnövekedett forgalom miatt.
2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?
A pénteken és hétvégén leadott rendeléseket hétfőn-kedden dolgozzuk fel, tehát keddre-szerdára várható a szállítás. Csomagpontos rendelés esetén szerda-csütörtök is lehet. Igyekszünk minden rendelést még hétfőn feladni, hogy kedden odaérjen hozzád.
3. Milyen átvételi módokat választhatok?
*Házhozszállítás: GLS
*Csomagautomatás átvétel: GLS Csomagautomata, Csomagpont
**Személyes átvétel : 6724 Szeged, Teréz utca 34., előre egyeztetett időpontban, valamint az aktuális kitelepüléseinken, piacokon. A mindenkori piaci átvételt ki tudod választani a szállítási lehetőségek közül, a fizetésnél.
* Utánvétes fizetési módot kizárólag Gls házhozszállítás esetén lehet választani.
** Személyes átvételre kért rendeléseket kifizetheted a helyszínen is készpénzzel és bankkártyás fizetéssel is, valamint előre átutalással és bankkártyával.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
GLS házhozszállítás: 1590 forint
GLS csomagautomaták, csomagpont: 1190 forint
Személyes átvétel : Ingyenes
Utánvét költsége: 490 forint
20 000 forint felett a szállítás INGYENES.
5. Milyen fizetési módok vannak?
Házhozszállításos utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.
MyPos-sal a rendelés leadásakor fizethetsz bankkártyával és előre utalással, így átvételkor a futárnak max borravalót kell csak adnod.
Előre utalás esetén ide utalj a megrendelési azonosító elküldésével:
Név:ZenithDeals Kft
Számlaszám: Raiffaisen Bank 12067008-01943744-00100007
IBAN: HU20 1206 7008 0194 3744 0010 0007
6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?
Összesen 3 db emailt fogunk neked küldeni:
Automata visszaigazoló email: Ez azt jelenti, hogy a rendszerünk fogadta és felvette a rendelésed.
1. státuszmódosító email: Visszaigazolva: Ez azt jelenti, hogy manuálisan visszaigazoltuk a rendelésed és elkezdtük összekészíteni .
2. státuszmódosító email: Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod összekészítettük és átadtuk a futárnak. Ennek az emailnek az elején találod majd az elektronikus számlád és a csomagszámot, amivel a csomagod követheted nyomon a futárcég oldalán.
*Fontos, hogy regisztrációkor/adatok megadásakor pontosan add meg az email címed, mert ha bármilyen elírás történik, a rendszer és a futárszolgálat nem fog tudni email-t küldeni neked az állapotváltozásokról!