" /> Gyakran ismételt kérdések - candlemap.hu

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti vásárlás esetén!

Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor kapom meg a rendelésem?


A hétköznap 12:00-ig leadott rendelésed még akár aznap is** feladjuk neked. A GLS futárcéggel dolgozunk együtt, ők garantalják a másnapi szállítást, ha házhozszállítással kéred a rendelést.
Csomagpontokra és automatákra a szállítási idő 1-2 munkanap. Tehát, ha egy csütörtöki napon 10:30-kor jut eszedbe, hogy le kéne adni egy rendelést, mert valamelyik diffúzorod kifogyott, vagy ajándékba vinnéd valakinek hétvégén és házhoz kéred, akár másnapra is ott lehet a csomagod.
**Az aznapi feladást nem tudjuk garantálni minden esetben a megnövekedett forgalom miatt.



2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?


A pénteken és hétvégén leadott rendeléseket hétfőn-kedden dolgozzuk fel, tehát keddre-szerdára várható a szállítás. Csomagpontos rendelés esetén szerda-csütörtök is lehet. Igyekszünk minden rendelést még hétfőn feladni, hogy kedden odaérjen hozzád. 



3. Milyen átvételi módokat választhatok?


*Házhozszállítás: GLS

*Csomagautomatás átvétel: GLS Csomagautomata,  Csomagpont

**Személyes átvétel : 6724 Szeged, Teréz utca 34., előre egyeztetett időpontban, valamint az aktuális kitelepüléseinken, piacokon. A mindenkori piaci átvételt ki tudod választani a szállítási lehetőségek közül, a fizetésnél.  

* Utánvétes fizetési módot kizárólag Gls házhozszállítás esetén lehet választani. 


** Személyes átvételre kért rendeléseket kifizetheted a helyszínen is készpénzzel és bankkártyás fizetéssel is, valamint előre átutalással és bankkártyával. 


4. Mennyibe kerül a szállítás?


GLS házhozszállítás: 1590 forint

GLS  csomagautomaták, csomagpont: 1190 forint

Személyes átvétel : Ingyenes

Utánvét költsége: 490 forint

20 000 forint felett a szállítás INGYENES.




5. Milyen fizetési módok vannak?


Házhozszállításos utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

MyPos-sal a rendelés leadásakor fizethetsz bankkártyával és előre utalással, így átvételkor a futárnak max borravalót kell csak adnod. 

Előre utalás esetén ide utalj a megrendelési azonosító elküldésével:


Név:ZenithDeals Kft
Számlaszám: Raiffaisen Bank 12067008-01943744-00100007
IBAN: HU20 1206 7008 0194 3744 0010 0007



6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?


Összesen 3 db emailt fogunk neked küldeni:

Automata visszaigazoló email: Ez azt jelenti, hogy a rendszerünk fogadta és felvette a rendelésed.

1. státuszmódosító email: Visszaigazolva: Ez azt jelenti, hogy manuálisan visszaigazoltuk a rendelésed és elkezdtük összekészíteni .

2. státuszmódosító email: Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod összekészítettük és átadtuk a futárnak. Ennek az emailnek az elején találod majd az elektronikus számlád és a csomagszámot, amivel a csomagod követheted nyomon a futárcég oldalán.

*Fontos, hogy regisztrációkor/adatok megadásakor pontosan add meg az email címed, mert ha bármilyen elírás történik, a rendszer és a futárszolgálat nem fog tudni email-t küldeni neked az állapotváltozásokról!

1. Hogy kapom a számlát?


Minden rendelés után az általad megadott email címre a Billingo automatikusan kiküldi a számlát. 

2. Hogyan tudok még hozzáférni a számlámhoz?


Ha regisztráltál nálunk, utólag a profilodon belül a megrendeléseknél is visszakeresheted az elektronikus számládat.

Profil - Megrendelések - Itt nyomj rá a megrendelésre, aminek a számlájára szükséged van.

Így fog szerepelni: " 2024-XXXX", nyomj rá és be fogja tölteni a számládat.

1. Mit tegyek, ha lemaradt valami a rendelésemből?


Nem kell pánikba esned, ilyen szempontból is nagyon rugalmasak vagyunk. :)

Nem visszaigazolt vagy már visszaigazolt, de még nem elküldött* rendelésekhez hozzá tudunk tenni bármilyen terméket. Fontos viszont tudnod, hogy az összes csomag legkésőbb 14:00-kor a futárcéghez kerül, így maximum 13:30-ig tudunk bármiféle módosítást végrehajtani.

*Megrendelésed státuszát a profilodban tudod ellenőrizni.

A teendőd szimplán csak annyi, hogy az info@candlemap.hu email címre írd le a rendelésed számát, és/vagy a teljes neved, amivel a rendelést leadtad és a hozzáadni kívánt termék(ek) cikkszámát, mi pedig gyorsan hozzátesszük az(oka)t. :) 

Mindezt telefonon is megteheted, ha azt preferálod, itt a számunk: +36209184118



2. Mit tegyek, ha törölni szeretném a rendelésem?


Ilyenkor is egyszerű a teendőd: írj egy email-t az info@candlemap.hu-ra a rendelésed számával és/vagy a teljes neveddel, amit a rendelés során megadtál, mi pedig töröljük a rendelésed.

Vagy ha a telefont részesíted előnyben, ott is elérhetsz minket: +36209184118.

Hiányos csomag:

Legnagyobb odafigyelésünk ellenére sajnos ritkán előfordul, hogy egy csomagot véletlenül hiányosan küldünk el, ilyenkor egyszerű a teendőd: Írj egy email-t az info@candlemap.hu email címre, küldd el a rendelési azonosítód és/vagy a teljes neved, amivel leadtad a rendelést, plusz írd le a hiányzó termék nevét. Mi utánanézünk és jogos reklamálás esetén másnapra küldjük is neked a hiányzó terméket. Telefonon is hívhatsz bennünket: +36209184118.



Sérült csomag:

Itt is ugyanez az a helyzet, elkerülhetetlen néha, hogy akármilyen jól ki van párnázva a csomag, megsérül egy termék. Ilyenkor is hasonló a teendőd: Írj egy email-t az info@candlemap.hu email címre, írd le a rendelési azonosítód és/vagy neved, amivel rendeltél és mellékelj pár fotót a sérült termékről. Jogos reklamálás esetén a sérülésnek megfelelően kompenzálunk téged.

Mi nagyra értékeljük, ha visszatérő vásárlónk vagy. :)
Épp ezért kitaláltunk egy egyszerű rendszert, hogy jutalmazzunk téged, ha már többedjére térsz vissza hozzánk vásárolni.

FONTOS: A pontjaidat csak akkor tudjuk jóváírni, ha regisztrálva vagy nálunk.



1. Mi után kapok pontokat?

A regisztrációért és a hírlevél feliratkozásért 100-100 pontot kapsz.

Ezen kívül minden rendelés végösszegének az 1%-át jóváírjuk* neked pontként, amit akár a következő rendelésednél is felhasználhatsz. Például egy 10.000.- forintos rendelés után 100 forintnyi pontot kapsz.

*Ebbe a postaköltség díja nem tartozik bele.



2. Pontfelhasználás feltételei:
A pontjaidat minden vásárlásnál értékhatár nélkül fel tudod használni.

Minimum pontfelhasználás nincs.

A rendelésed végösszegének 100%-át tehetik ki a pontjaid.

A pontok 360 napig felhasználhatók.



3. Mikor kapom meg a pontjaimat?
Amikor a rendelésed "Kiszállítás" státuszúvá válik.

Megrendelésed státuszát a profilodban tudod nyomonkövetni.



4. Hogyan tudom felhasználni a pontjaimat?
Rendelés leadásakor a fizetési mód kiválasztása alatti részen tudod kijelölni, hogy felhasználod-e a pontjaidat.



5. Hogyan tudom megnézni, hogy mennyi pontot gyűjtöttem eddig?
A profilodon belül a Kedvezmények menüpont alatt tudsz ránézni, hogy mennyi pontod gyűlt össze eddig.

Hol és ki készíti a termékeket?

A gyertyákat és diffúzorokat Szegeden készítjük, kézzel, egyenként. Épp ezért nincs két egyforma virág a diffúzorainkban, mindegyik egyedi :) Családi vállalkozásként működünk. 

Mekkora teret illatosítanak be a gyertyák és a diffúzorok?

Gyertyák: 

  • a 125 ml-es gyertyánk kb. 15-20 nm-t illatosít be
  • a 200 ml-es gyertyánk kb. 30-40 nm-t illatosít be
  • a 400 ml-es gyertyánk kb. 50-60 nm-t illatosít be

Diffúzor: 

  • a virágdiffúzorunk kb. 30-40 nm-t illatosít be. 

Vedd figyelembe, hogy az édesebb illatokat a legtöbben intenzívebben érezzük, mint a citrusos illatokat.  Ennek megfelelően nagyobb terekbe citrusos illatból több darabbal számolj. 

 

Meddig égnek a gyertyák?

  • a 125 ml-es gyertyáink 22-25 órát égnek
  • a 200 ml-es gyertyáink 45-50 órát égnek
  • a 400 ml-es gyertyáink 80-100 órát égnek

Meddig illatoznak a diffúzorok?

A diffúzoraink kb. 3 hónapig illatoznak. Van olyan illat, amely ennél sokkal tovább tart, és van, amikor hamarabb elpárolog a folyadék.

Függ a hőmérséklettől, légmozgástól. Amikor az  üveg kiürül, a virág még hónapokig megőrzi az illatot. Természetesen ilyenkor már nem annyira intenzíven illatozik, mint amikor folyadék is van az üvegben. 

Ha kiürül az öveg, töltsd fel utántöltővel, a virágot nem kell cserélni minden alkalommal, csak ha szeretnéd.

Milyen alapanyagokat használtok? 

A gyertyák alapanyaga tiszta, GMO mentes szójaviasz. 100% vegán, fenntartható forrásból származik, Európában termesztett szójababból sajtolják.  

Az illatosításhoz tiszta illóolajokat használunk, amelyek parabén-és ftalátmentes alapanyagok. 

A gyertyák kanóca vagy nehézfém-mentes pamut kanóc, vagy juharfa, amelyek szintén Európából származnak. 

A gyertyáink nem tartalmaznak semmilyen kőolaj-származékot, sem tartósítószert.  Az alapanyagainkat nem tesztelték állatokon. 

A gyertyáink illatanyag tartalma illattól függően 8-10%. Ennél nagyobb illatszázalékot nem használhatunk, mert már nem éreznéd az illatokat. Beletesszük a maximumot, hogy a a legjobban illatosítsák az otthonod.

A diffúzorunk alapanyaga is vegán, amelyhez ugyanazokat az illóolajokat használjuk, mint a gyertyáinkhoz. Illatanyag tartalma 20%, ez az Európában megengedett legmagasabb koncentráció. Ezért is tudnak olyan sokáig és intenzíven illatozni nálad.